poniedziałek, 26 maja 2014

Uwaga uwaga! [Przeczytaj do końca!]

Uwaga! Rozdziału dziś nie dodam, ale może jutro wysmaruję :3 Pojawiła się ankieta, która jest o tu ----->
:3 proszę o głosowanie w niej i ocenianie wyglądu bloga.
Przygotowała go dla mnie Żelko Jadek, której serdecznie za to dziękuję, a wy też może jej podziękujcie? Chciałabym tu zobaczyć 5 komciów z podziękowaniami dla Żelka :3

Co do tego wyżej, czyli rozdziału. Dam wam małą zapowiedź, oczywiście krótką!

Byliśmy oblegani praktycznie z każdej strony, nie było szans na ucieczkę, ani tym bardziej na wygraną w tej walce. - Ktoś musi się skontaktować z Ness i Sel, które są w Instytucie! - Oznajmiłem. - Ell idź ty! Zmień się w coś, zrób cokolwiek, Bramę otwórz, ale idź im przekaż, że Valentine...

Tak wiem, cholernie to krótkie, ale chodzi mi o to, aby zbudować napięcie. Jest to scena przed walką kiedy nasza ekipa w poszukiwaniu Valentina w Idrisie gubi się w lesie... ale nie przez przypadek. Morgenstern to zaplanował i nasłał na nich grupę Demonów. Jak nasi przyjaciele z tego wyjdą? Dowiecie się w następnym rozdziale. :3
Do napisania kochanieńcy! :*

5 komentarzy:

  1. Dziękujemy Żelko Jadkowi! ♥♥♥
    Już nie mogę się doczekać rozdziału, dodawaj jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Trochę się zdziwiłam jak tu weszłam, ale trzeba przyznać, że wygląd jest BOSKI! Dziękuję Żelko Jadku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super, super wygląd bardzo dziękujemy Żelko Jadku :) :) :) :) Nie mogę się doczekać nexta. Jestem ciekawa jak potoczy się ta walka.

    ~ Wera :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy za tak piękny wygląd bloga :* i czekam na rozdziała z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żelko Jadku dziękujemy za taki cudowny wygląd :) kiedy będzie next? :)

    OdpowiedzUsuń